mandag 24. desember 2012

Gledelig jul!

Titter bare innom en liten snartur på selveste julaften! Nå står pinnekjøttet fortsatt i vann, bordet er nesten ferdig dekket, gavene er pakket og det meste er klart. Jeg nyter denne dagen i fulle drag, og tiden kunne gjerne stå stille akkurat nå. Jeg har en deilig, stille forventning, hos ungene derimot er den som seg hør og bør litt mer høylydt ;-) 

 I år er vi så heldige å få en god porsjon snø til jul. Det har kommet nesten 20 cm snø i natt, og med det vi hadde fra før, så er det en ordentlig hvit jul. Stemningsfullt!



 Nissemor og nissefar på trappa har nesten snødd ned, men det ser ikke ut til å plage dem nevneverdig :-)

Da gjenstår det bare å ønske dere alle en fredfull og god julehøytid!

7 kommentarer:

  1. Jeg vil ønske deg og dine en riktig fin julehøytid!

    SvarSlett
  2. Gledelig jul til deg og dine!

    SvarSlett
  3. God og fin Julehøgtid til deg og dine!

    Klem frå MarJE.

    SvarSlett
  4. Ønsker deg ei veldig koselig jul=) Gleder meg til å følge bloggen din videre=) Gooood jul, kos dere masse=) Juleklem fra Vibeke

    SvarSlett
  5. Hoppas din jul blev fin och att du skakade snön ur ögonen på de små nissarna så de hittade rätt med paketen :)

    SvarSlett
  6. Stemningsfullt! Ha en fortsatt god jul :))

    SvarSlett
  7. Godt nytt år!
    Fine stemningsfulle bilder!
    Håper du har hatt en fin julefeiring:)
    Gleder meg til å følge deg i 2013:))

    SvarSlett